Megkérjük a Tisztelt internetes előfizetőinket, a hiba bejelentése előtt ellenőrizzék, a következőket:
- a Lan-kábel és a koax-kábel jól van-e csatlakoztatva;
- a modemen a kijelzők rendeltetésszerűen világítanak-e;
- a gépben található Lan-hálókártya nem sérült-e meg, illetve nem került-e letiltásra;
- router használata esetén, iktassa ki a routert és a modemet közvetlenül csatlakoztassa a számítógéphez;
- végezzen el egy újraindítást a modemen, az adaptert húzza ki a konnektorból, várjon egy kicsit és dugja vissza;
- ellenőrizze nem vírusos-e a számítógép;
- sebesség probléma esetén a következő oldalon mérjen sebességet: www.speedtest.net;
- amennyiben vezeték nélküli routert használ, ellenőrizze, hogy le van-e védve jelszóval, mert ennek hiányában bárki rácsatlakozhat az Ön routerére.
Kérjük amint értesítést kapnak, hogy elkészült a postafiókjuk, a http://webmail.novicom.hu címen belépve, az alap jelszót kérjük azonnal változtassák meg!
Célszerű ezután a lépés után megkezdeni a levelező kliens program beállítását.
Alapvető adatok:
- POP3, SMTP szerverek címei: mail.novicom.hu
- POP3 port: 110
- SMTP port: 587 titkosítás módja: TLS
Az smtp levél küldő szervert csakis a novicom hálózatán belül lehet ingénybe venni.
Az alábbiakban letölthető formában elérhetővé tesszük a népszerűbb levelező kliens programok konfigurálásához szükséges dokumentációkat:
Abban az esetben, ha adott hónap 20-ig nem kapja meg az Novicom számláját, akkor kérjük, jelezze az alábbi elérhetőségek valamelyikén: telefonon, emailben, személyesen.
- Fax: a befizetést igazoló feladóvevény másolatát kérjük, küldje el faxon a 06 59/201-110 fax számra.
- E-mail: a befizetést igazoló feladóvevényt beszkennelve kérjük, küldje el az ugyfelszogalat@novicom.hu címre.
Kimenő hívásairól Ön vagy meghatalmazottja (két tanú aláírásával ellátott meghatalmazással) kérhet számlarészletezést. Kérjük, hogy igényét az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezze
- Email: ugyfelszolgalat@novicom.hu
- Fax: 06-59/201-110
A számlák kiegyenlítésére az alábbi lehetőségek közül választhat:
- Eseti átutalás: eseti átutalásnál az adott számla kiegyenlítését internetbankon vagy személyesen a számlavezető bankjánál kezdeményezheti. A közlemény rovatban kérjük, hogy tüntesse fel a Szerződés számát.
- Csekkes befizetés: postai csekkes befizetési mód esetén a csekk befizetését Ön kezdeményezi a Postán.
A számhordozás azt jelenti, hogy Ön a meglévő telefonszámát megtarthatja akkor is, ha telefonszolgáltatót vált. Azaz telefonszolgáltató-váltás esetén a régi, már megszokott telefonszámát tudja használni az új szolgáltatónál is.
A számhordozási igényt az előfizetőnek mindig az újonnan választott szolgáltatónál kell kezdeményezni.
Az új szolgáltató kikéri az Ön számát meglévő szolgáltatójától. Amennyiben a számhordozásnak nincs akadálya, a meglévő szolgáltató engedélyezi a szám hordozását az újonnan választott szolgáltatóhoz.
Nem, minden előfizetőnk esetében egységes a számla befizetésének határideje.